4 kroki niezbędne, by Twój biznes działał, jak dobrze naoliwiona maszyna

4 kroki niezbędne, by Twój biznes działał, jak dobrze naoliwiona maszyna

Możesz świetnie znać swojego klienta. Twoja oferta może być do niego idealnie dopasowana i sprzedawać się jak świeże bułeczki. Możesz mieć takie relacje z klientem, o których inni mogą tylko pomarzyć. Tylko co z tego, jeśli Twoje biznesowe zaplecze pozostawia wiele do życzenia? Pracujesz 24/7 pomimo tego, że masz zespół. Przychody są kosmiczne, ale wszystko zjadają koszty. Zapraszam Cię do obejrzenia materiału video, w którym omawiam 4 kroki niezbędne, by Twój biznes działał, jak dobrze naoliwiona maszyna.

(więcej…)
5 pytań sprawdzających, czy Twój klient jest w centrum Twojego biznesu

5 pytań sprawdzających, czy Twój klient jest w centrum Twojego biznesu

Być moze na pytanie postawione w tytule odpowiesz twierdząco i uznasz, że nie ma o czym rozmawiać. Przecież oczywiste jest to, że sprzedajesz do klienta, więc co to za pytanie!? Zanim wrócisz do swojej bieżączki, poświęć kilka minut, by obejrzeć to video. Przygotowałam dla Ciebie 5 pytań, które pozwolą Ci sprawdzić, czy reczywiście Twój klient jest w centrum Twojego biznesu. Jeśli okaże się, że tak, moje gratulacje! Jeśli jednak znajdziesz coś do poprawy, też Ci gratuluję, bo to znaczy, że możesz zmienić swój biznes z korzyścią dla Twojego klienta. I dla Twojego biznesu też.

(więcej…)
Model biznesowy czyli 9 pytań, na które powinien znać odpowiedź każdy przedsiębiorca

Model biznesowy czyli 9 pytań, na które powinien znać odpowiedź każdy przedsiębiorca

W ostatnich dniach zwróciłam uwagę na post, w którym zachwalane były zalety własnego biznesu: brak szefa, wolność, niezależność czy nowe perspektywy. I ja to kupuję, ale z małym zastrzeżeniem. Może nie takim małym 😉 Zanim zdecydujesz się założyć własny biznes, odpowiedz sobie na 9 kluczowych pytań. Stwórz model biznesowy i sprawdź, czy ma to wszystko szansę zadziałać. Bo jeśli nie, wpadniesz z deszczu pod rynnę. Żeby Ci w tym pomóc, przez kolejnych kilka tygodni będę omawiać obszary modelu biznesowego. Jestem przekonana, że pozwoli Ci poukładać co nie co w Twoim biznesie.

(więcej…)